Valpekurs i april!

Valpekurs!

Vi i Sarpsborg Hundeklubb har gleden av å kunne tilby et valpekurs for deg som ønsker en trygg, glad og lydig voksen hund.

Vi trener med belønningsbaserte metoder for å gi dere verktøyene til relasjonsbygging, samhold og glede med valpen. Belønningsbaserte treningsmetoder gir en positiv opplevelse for valpen og gir mestring i trening. Kurset passer for valper fra 12 uker og oppover.

Gjennom kurset vil det legges vekt på enkel hverdagslydighet og mestring av treningsteknikker.

Dere vil blant annet lære:

- Kontakt

- Ro-trening

- Hverdagsferdigheter som sitt, ligg og bli

- Innkalling

- Passering

- Miljøtrening

m.m

Kursets varighet er over 8 kurskvelder, hvor av første er teori. Kurset vil i hovedsak foregå på klubbens inngjerede bane.

Instruktørene er begge godkjente NKK-instruktører:

Hege Nilsen og Wenche Sandtangen

Kursstart: Tirsdag 09.04.24

Sted: Sarpsborg Hundeklubb, Gamle Kongevei

Pris (bindende påmelding): 1800,- for ikke medlemmer

1500,- for medlemmer

Påmelding sendes på mail til: post@sarpsborg-hundeklubb.no med fullt navn, adresse, telefonnummer og hundens navn, alder og rase. Påmeldingen er økonomisk bindende og kurset skal være betalt før oppstart.