Velkommen til Sarpsborg Hundeklubb

Sarpsborg Hundeklubb er en frivillig hundeklubb som arbeider for å fremme et ansvarlig hundehold i samfunnet, og for å fremme mulighetene for aktivitet med hund. Sarpsborg Hundeklubb er en inkluderende hundeklubb som tar imot nye medlemmer med glede.

Hvorfor trene i en klubb?

Å trene i en hundeklubb byr på mange fordeler. Når man får en valp i hus kan dette by på mange utfordringer, og et valpekurs vil være av stor betydning. Men et valpekurs varer som regel bare mellom 6 og 8 uker. Hos oss kan du etter valpekurset være med på valpeeiertrening. Dette sikrer at du får kontinuerlig veiledning igjennom alle fasene av valpens liv. Støter du på problemer har vi dyktige instruktører og medlemmer som kan være til hjelp.

Hvis du har en voksen hund som trenger trening, har problemer eller trenger sosialisering med andre hunder, er våre treninger et fint sted å begynne.

I Sarpsborg Hundeklubb blir du en del av et aktivt treningsmiljø. Vi har medlemmer som trener aktivt lydighet, bruks, spor, rundering, rallylydighet osv. Alle fellestreningene våre og de fleste aktiviteter er gratis for klubbens medlemmer.