Hvem er vi?

hjemmeside2

Wenche Sandtangen

Leder Sarpsborg Hundeklubb

Er æresmedlem i klubben hvor jeg har sittet i klubbens styre og komitéer i mange år. Har for tiden en 3 år gammel Flat Coated Retriever, Tara, som jeg trener, koser og konkurrerer med.

hjemmeside1

Bitta Mikkelborg

Nestleder

Jeg har vært medlem av klubben siden 2014, min datter og jeg startet med å være med på miljøtreninger med Kiran, vår nydelige chihuahua. Nå konkurrerer jeg i rallylydighet og i lydighet med border collien Indie. Jeg har også whippeten Vina, som innimellom liker å trene rallylydighet. I år ble jeg også ferdig utdannet NKK trinn 1-instruktør.

hjemmeside5

Hege Peggy Elisabeth Nilsen

Sekretær

Jeg heter Hege Peggy Elisabeth Nilsen og er sekretær i klubben. Trener og konkurrer i Rallylydighet med mine to border collier, Paige og Nell. Har så vidt startet opp med gjetertrening med Nell. Jeg har vært medlem av klubben siden 2021.

hjemmeside4

Jeanette Strand

Kasserer

Jeg har vært medlem av klubben siden 2019 og har Phalènen  Kimberbells Solskinn, til vanlig kalt Selma eller Dronninga. Vi konkurrerer i Rally-lydighet og driver litt med nosework.

hjemmeside

Irene Mårvik

Styremedlem

Jeg heter Irene Mårvik og har en border collie/flat coated retriever blanding som heter Cairo. Vi trener bruks, rundering, LP og rallylydighet. Jeg har vært medlem av klubben siden 2021.

hjemmeside3

Bjørn Cato Olsen

Styremedlem

Jeg heter Bjørn Cato Olsen og har en storpuddel på 5 år som heter Rocky. Vi trener LP og rallylydighet.

Styret Sarpsborg Hundeklubb

Funksjon