Laster Aktiviteter

« All Aktiviteter

• Beklager, aktiviteten har allerede skjedd.

Valpekurs

20. august 2019

|Recurring Aktivitet (See all)

An event every week that begins at 00:00 on tirsdag, repeating until 2. oktober 2019

Velkommen til valpekurs

Kurset er lagt opp til grunnleggende hverdagslydighet som å gå pent i bånd, sitt, dekk og innkalling (hunden skal komme når vi roper på den).

Vi vil ha en kveld hvor alle får prøve innlæring med klikker - spennende?

Meld deg på, fordel å være med på kurs i en klubb: vi har aktiviteter og du kan være med i et trivelig hundemiljø hele året!

kr 1500.-

Kurset skal være betalt minst én uke før oppstart.

Kontonr: 0530.0390732

Vipps: 108876

Husk å merke med navn og kurs.

Oppstart

tirsdag 20 august 2019 kl 18.00

Varighet

8 tirsdager

Instruktør

Wenche Sandtangen utdannet NKK instruktør

wsandtangen@online.no
Nærmere informasjon ved behov:
tlf. 917 36 590

Målet

Jobbe med å gå pent i bånd, sitt, dekk og innkalling (hunden skal komme når vi roper på den)

En av kveldene har vi innlæring i klikkertrening - spennende?

Vi kommer også inn på andre aktiviteter som kan gi hund og hundeeier glede i hverdagen.

Meld deg på!

Fordel med å være med på kurs i en hundeklubb: Vi har aktiviteter du kan være med på hele året!

Velkommen til kurs i Sarpsborg Hundeklubb!

Veibeskrivelse til Sarpsborg Hundeklubb

Enten du kommer sørfra eller nordfra, ta av ved Kalneskrysset avfart nr 8. Ta av i rundkjøringen på 118 mot Solli. Ta av første vei til venstre inn på Gamle kongevei. Følg grusveien 1,2 km innover, så får du klubben på høyre hånd.

Dato:
20. august 2019