Laster Aktiviteter

« All Aktiviteter

• Beklager, aktiviteten har allerede skjedd.

Kontakttreningskurs hund / fører

4. april 2019

|Recurring Aktivitet (See all)

An event every week that begins at 00:00 on torsdag, repeating until 10. mai 2019

Sarpsborg Hundeklubb starter kontakttreningskurs torsdag 4. april 2019 kl 18 – ca 20 på treningsplassen Gamle Kongevei

Skape god kontakt hund/fører

Treningsmetoder

Godbiter, leke, klikker og ikke minst bruke seg selv for å skape god kontakt som gjør det lettere for hund/fører å jobbe sammen

Varighet

Kurset går over 6 torsdager med teoretisk og praktisk innlæring

Hvem kan være med

Alle som ønsker å jobbe aktivt og legge litt ekstra trening som grunnlag for hverdagslydighet eller konkurranselydighet, helst ha gått valpekurs, men ikke noe krav.

Fører har fått grunnlag til å jobbe lettere videre med hunden sin

kr 1000

Instruktør

Wenche Sandtangen
Godkjent NKK

Påmelding

wsandtangen@online.no
Eller tlf 917 36 590

Veibeskrivelse til Sarpsborg Hundeklubb

Enten du kommer sørfra eller nordfra, ta av ved Kalneskrysset avfart nr 8. Ta av i rundkjøringen på 118 mot Solli. Ta av første vei til venstre inn på Gamle kongevei. Følg grusveien 1,2 km innover, så får du klubben på høyre hånd.

Dato:
4. april 2019