Nybegynnerkurs i rally-lydighet

Sarpsborg Hundeklubb inviterer til nybegynnerkurs i rally-lydighet!

Tidspunkt: 29.-30.mai, kl. 10-15 begge dager

Instruktør: Iris Karlsen

Kursavgift: 1000 kr. Innbetaling ved påmelding til k.nr 0530.03.90732 eller Vipps til 108876. Viktig: Merk betalingen med ditt navn og kurs.

Vi tar for oss grunnleggende teori og øvelser. Du vil lære deg øvelsene, skiltene, hvordan man går en rally-bane og hva det er viktig å tenke på underveis. Det vil også bli gitt en introduksjon til bakpartskontroll.

Dette er et kurs som passer for både de som har et mål om å konkurrere i rally eller som bare ønsker å aktivisere hunden sin på en gøy og givende måte.

Synes du dette høres gøy ut? Vi setter opp to helger så meld deg på den helgen det passer til iriskarlsen@hotmail.com

Veibeskrivelse til Sarpsborg Hundeklubb: Enten du kommer sørfra eller nordfra på E6, ta av ved Kalneskrysset avkjøring nr. 8. Ta av i rundkjøringen på fylkesvei 118 mot Solli. Ta av første vei til venstre inn på Gamle Kongevei, følg grusveien 1,2 km innover så får du klubben på høyre hånd.